26.10.07

Διθύραμβος (ή και θρήνος) για ένα πρώην κίνημα...

Άρχισαν τα όργανα,
το ΠΑΣΟΚ εργάζεται,
κι όσο πάει φίλε μου,
τόσο και διχάζεται...

Γειάσου ΠΑΣΟΚάρα μου,
έ! ρέ τί μού κάνεις πω-πω-πώ,
έτσι μού γουστάρεις,
λυώμα σ' αγαπώ.

Άρχισαν τα όργανα,
λύγισαν τη βάση τους,
για την αργηγία τους,
χάσανε τη φάση τους...

Γειάσου αρχηγάρα μου,
έ! ρέ τί μού κάνεις πω-πω-πώ,
τσόφλι μού γουστάρεις,
πίττα σ' αγαπώ.

Έμαθα ότι και κάποιος άλλος πάει για το "βραβείο Σουρή", του καλλίτερου έλληνα σύγχρονου σατιρικού στιχοπλόκου.
Τί λέτε; Τού τό παίρνω; Είμαι καλλίτερη (-ος, -ο);

8 σχόλια:

Heliotypon είπε...

Πολύ καλό "Σουρήνα" μου!
Και να φανταστεί κανείς ότι όλοι αυτοί οι "υπέροχοι" σοσιαλιστές έχουν απαλλαγεί από το "εγώ" τους και μόνη τους φροντίδα είναι το καλό του λαού. Ποιός δεν θυμάται τις κορώνες του "Κολυνού" (Γιάννου): "Για τον σοσιαλισμό σύντροφοι, για τον σοσιαλισμό!" Βέβαια, δεν μπορείς να έχεις και τζάμπα τον σοσιαλισμό. Κάτι πρέπει να πληρώσεις σ' αυτούς που στον φέρνουν. Και για να σε απαλλάξουν από τη διαδικασία της πληρωμής, τα παίρνουν μόνοι τους...

Heliotypon είπε...

Στις 11/11 θα δούμε πανωλεθρίαμβο! Νέα λέξη, μόλις την έμαθα και μου άρεσε! Δεν ταιριάζει και πολύ εδώ αλλά ήθελα να την χρησιμοποιήσω...

Heliotypon είπε...

Στο "Αντιγράφω ή αντλώ εμπνεύσεις από:" προτείνω να βάλεις και Κουλούρη, Πάγκαλο, Μπένυ, Γιωργάκη, Βουλγαράκη, Λιάπη, Αβραμό, και λοιπούς καρατερίστες...

Coco είπε...

Ψηφίζω ναι και επαυξάνω -

Δύο γαδάρων άχερο πολύ πολύ ζορίζεται,
να τα μοιράσει μοιρασιά σωστή, μα δεν μπορεί-
τί μένει, να ξυρίζεται...

MenieK είπε...

Θα παραβώ τις αρχές μου περί αξιολόγησης, ιεράρχησης και βραβείων και θα υπερψηφίσω :-D

Emilly είπε...

Εσύ δεν είσαι καραμούζα πλαστική, απο κείνες που παίζουν τα παιδιά!
Θα σε ψηφίσω!
Επειδή κάνεις υπερβάσεις.
Είσαι άτομο με αλάνθαστο πολιτικό ένστικτο και κριτήρια.
Με ασίγαστη καλλιτεχνική ορμή και γνήσια ποιητική έκφραση...
Θα πρέπει ωστόσο να δούμε και τον αντίπαλο. Εκτός αν μάχεσαι τον ίδιο εαυτό σου, κανένα άλλο μέλος της ιδιαίτερα αγαπητής (εις εμέ τουλάχιστον) οικογενείας των χάλκινων πνευστών!

ZouZouna είπε...

Εγώ το μόνο που ξέρω είναι
"παππούτσιμπους λουστρίνιμπους,
ψηλόρουμ καπελόρουμ,
παντελονόρουμ κόντιμπους
και σώμα καμπουρόρουμ".
του Σουρή. Ποιός θα πάρει το βραβείο δεν ξέρω. Εδώ είναι Ελλαδάρα.........

Emilly είπε...

Έλα να δείς και να προσθέσεις στο ρεπερτόριό σου (αν δεν τον έχεις ήδη) ένα στίχο...